tisdag 4 oktober 2011

46

jaha, idag har man blivit påkörd av en bil.
jag och en kompis skulle gå över gatan på ett övergångsställe, vi står helt stilla
kanske en halvmeter ut i gatan då en skåpbil som stod parkerad bredvid oss börjar backa
och pang får jag en smäll i ryggen och sen får min kompis en smäll så hon ramlar,
och han fortsätter backa och vi får panik och försökte komma undan.
hon tappade sin mobil så den gick i sönder.
sen gick vi fram till han som körde och pratade med honom och han fattade ingenting,
så vi hämtade våra lärare och dom pratade med honom. han sa bara att det inte var hans
problem och att vi inte alls hade ramlat. JÄVLA IDIOT.

vi tog registreringsnumret på bilen och lärarna tog hans namn, sen gick vi till polisen.
alltså fyfan vad man blir chockad bara av att en sån här sak händer.
min kompis är på sjukhuset nu tror jag, och jag är hemma i min säng. och har ont i ryggen.

hejdå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar