tisdag 10 april 2012

89


hahahaha.
söndags: först promenix med alex. vadå åka tillbaka 4 år i tiden?
igår träffade jag joel <3<3<3 + anna pernilla & emma. vi fikade och pratade. sen stack alla så det bara var jag och anna kvar, anna övertalade mig om att vi MÅÅSTE till dallas burger för där är SÅÅ gott, (jag ville likosm till burger king för det var närmst) så när vi väl kommer till dallas burger kostar cheeseburgaren 19 spänn och den är helt fattig, lite salladsblad och en tomat typ? ingen ketchup, det fick man hälla i själv. träffade iallafall två av tre trillingar. sen tog vi ett glas vin på viggos. såg nils. dog lite. väntade 30 min ute i kylan. kom hem & var jättelycklig. puss!

2 kommentarer:

  1. alex? som i alexander från förr? :o

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHAH, jaaa! knäppt. men vi har typ lite kontakt nu. haha så fin du är som kommer ihåg <3

      Radera