söndag 22 juli 2012

131


jaaaa asså det blev inget parken i onsdags, jag & joel drog ut å dansade med elin, carro & sanna. jättekul å träffade californierrrr (?) och fick massa bjudet på mig och sen åkte vi hem vid fem. hihi. har annars inte hänt så mycket mer. köpt luftmadrass, presenning & fällestol och sånt användbart till emmaboda.

idag gjorde familjen en liten utflykt och åkte till massa secondhand-affärer
och åt lunch på vespa ute i västra hamnen. och glass. himla mys. jag fick
denhär fina stickade tröjan längst upp. ikväll har vi kollat film här hemma,
medans mina kompisar festar haha. jaja. orkar inte gå in på det här, inte för
någon som inte redan vet läser denna bloggen men jaa känns inte så jävla
kul ändå. ska sova nu, på måndag ska jag & anna till helsingöörrr och på
tisdag kl 8.00 går tåget till emmaboda HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar