söndag 28 oktober 2012

156

sitter och lyssnar på mumford & sons nya skiva. gillade inte den så mycket i början men ju mer man lyssnar på den blir den faktiskt bättre. tur ju. Har inte skrivit på ett tag. förra helgen åkte jag ju till halmstad och hälsade på alexander och sov där en natt. vi kollade filmer och drack vin och åt tacos och det var jättetrevligt. i veckan har jag bara jobbat. i fredagskväll åkte jag hem till elin och vi hyrde film och åt chips och sen sov jag där. sen lagade vi pannkakor till frukost hihi goootttt. Och igår åkte alex ner hit, så vi gick på bio och såg nya bondrullen. den var faktiskt superbra. ehm ja, det är typ det som hänt! idag var vi på ikea med familjennn. och sen har jag bara varit helt trött och legat i sängen.

nästa helg ska jag träffa mina kompisar som jag förr typ träffade varje helg men inte träffat på typ en månad. och jag och anna ska se matt corby på mejeriet. det blir bra.

här kommer lite dåliga webkamerabilder på mig från 8an till 1an typ. hahah så jävla stor frilla på sista bilden.






2 kommentarer: