onsdag 26 juni 2013

139

hejhejhej! här kommer lite bilder från semestern i piemonte & aix-en-provence. 
har varit hemma i en vecka nu, alex kom hem till oss samma kväll vi kom hem, sen var vi här i 2 nätter och sen åkte vi till helsingborg på torsdagen för att fira lite midsommar med hans mamma & syster. sen på midsommar åkte vi till halmstad och hade en jättemysig dag/kväll. jag gjorde en egen krans (?) vilket jag aldrig gjort innan heh. jag & alex har även varit på secondhandrunda i halmstad (finns typ hur mycket som helst!!) och har handlat lite småsaker och ett nattduksbord yo. suuperfinnnt. och mattor handlade vi! så ja, jag kom hem igår från halmstad. sitter och spelar lite gitar nu och ska strax äta frukost. ikväll ska jag träffa anna och se matt corbyy (Y) blir bra! imorgon ska jag dock till tandläkaren uuh. nu e de matdax hejdåå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar