söndag 17 november 2013

162

Tja! Denna veckan har varit rätt intensiv, väldigt mycket plugg och läsning, men det har varit intressant också. I fredags körde vi ner till skåne, så jag spenderade fredagkvällen hemma med familjen och åt god fisksoppa och tittade på idol+fotboll. På lördagen åkte vi till farmor och farfar på morgonen för att äta frukost där, sen åkte vi vidare till lund för att handla sushi på saluhallen och vi tittade i någon affär också. 
På kvällen kom alex hit och vi åt jättegod mat med min familj. Jag kände verkligen att jag behövde umgås med familjen en hel helg, det har varit så mysit! Idag ska vi köra upp till halmstad men först en sväng inom ikea och köpa en vägghylla till köket, och kanske kolla på mattor. Ooch nästa helg kanske jag får besök av anna uppe i halmstad! Blir jättekul. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar