måndag 20 oktober 2014

339

hej! måndag igen. inte skrivit på ett tag så kan dra en liten snabbis om förra helgen. på lördagen åkte jag til göteborg för att hälsa på anna som bor där nu (Y) fick se deras stora lägenhet! vi åt mat och gick ut och dansade. var en lång kväll haha, kröp in hos anna på morgonkvisten. dagen efter åt vi frukost och sen tog jag tåget hem på eftermiddagen. sen har det varit en ganska lugn vecka. fick dock reda på min ekonomitenta. fick U... ända tills jag gick fram med min tenta till läraren och frågade vad jag gjort för fel på en uppgift, och detta slutade med att han ändrade poängen på den uppgiften så jag kom upp till G!!! hahah händer sånt på riktigt. hmm ja denna helgen hade kajsa födelsedagsfest. var mycket trevligt. så igår hade jag & alex en riktig bakisdag haha. (Y) idag ska jag börja plugga lite för nya tentan vi har om 2 veckor, blir skoj. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar