fredag 2 januari 2015

355

hähäähää såhär rolig såg jag ut på nyår. hade iaf klänning :):) jag kom till malmö vid ett och då gick jag och manda och åt lunch, sen handlade vi lite. sen skulle vi ut på dockan och hämta mat från årstiderna som vi skulle äta på kvällen. sen hem och fixa oss. sen vid sex gick vi hem till en annan amanda. sen åååt vi, maten var supergod. vid 12-slaget gick vi ut och tittade på raketerna, asså folk verkar inte riktigt veta va dom håller på me... men de va väl fint typ. haha. seeen någongång drog vi till kb och dansade och sen hamna vi tillslut i sängen vid 6 på morgonen. så igår var jag jetetrött :) och imorgon ska jag ut igen med elin. men först äta middag med louise och ellen åsså. tihihi. sen på tisdag ska jag hemmm <3 (till halmstad) längtar! hmmm försökte hitta någon skillnad på mig på bilder för ett år sen och nu. och det är väl att för ett år sen var hela håret vitt men nu är det bara halva. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar