måndag 14 september 2015

417

idag är det måndag.
dagen började lite knasigt. trodde jag började skola kl 10, gick ner för att hämta min cykel. då inser jag att det är idag man skulle märka sin cykel eftersom de skulle rensa ut i cykelförrådet. märker våra cyklar och cyklar iväg mot skolan. påvägen kollar jag schemat och ser att skolan är inte förrän kl 13. cyklar tillbaka och då har de börjat plocka ut cyklar. så om jag inte tagit fel på tiden hade våra cyklar varit borta. sjuuukt. :D


vi köpte ljung till balkongen, så nu är där lite höstfint


i helgen var jag i skåne. i fredags träffade jag elin. vi åt god kantarellpasta och drack rövin och tramsade ganska mycket... dagen efter skulle vi ha gamlingarna över på middag.


åt en svamptoast (?) till förrätt!


majskyckling med västerbottenrisotto, mycket gottit!

alex har flygit till härnösand för att gå på kurs typ så jag är helt alena i några dagar. hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar