söndag 20 december 2015

433

senaste veckan!!


förra söndagen skulle man upp tidigt för att titta på luciatåget på teven, samt äta lussebulle


stannade i lund en stund när jag åkte upp till halmstad, var tvungen att gå in på humana för en gångs skull! hittade mig en tröja.


denna frullen åt jag i veckan, bananpannkakor med äpple och blåbär. kladdkladd.


tjatja


gick runt på stan för lite julklappsärenden och vilade med varma scones med smör och jullatte.


så har det varit julfest med kören. såhär grann va jag!


och sånna här dumma lekar gjorde vi. glad inte jag gjorde denna hahah.


och hoppsan hejsan var det helg igen. gick på stan med elin igår, handlade mat på redfellas och drog hem. sen spelade vi TP på eftermiddagen och lagade ficksoppa med saffran på kvällen. sov och idag var vi ute och gick i en timme. (!?) slut


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar