måndag 10 oktober 2011

50

känner inte riktigt för att skriva egentligen. men har haft festliga dagar 
och vi har lärt känna riktiga fransmän, det är kul. var på en bar/klubb i 
lördags med dom, och servitören blev kär i mig och bjöd mig på drinkar. kul.

men nu funderar jag på att prata med 

min rektor om mitt boende. trivs inte så bra längre.
min värdmamma har sagt till mig flera gånger att hennes elräkning blivit högre, och hon
påpekar alltid om jag har min dator inkopplad i väggen för laddning. och man får inte
gå ut från ett rum och lämna lampan på. till och med igårkväll när jag satt i sängen med
datorn så kom hon in och släckte min lampa. så jag satt här plötsligt i bäcksvart mörker.

jag har betalat väldigt mycket för denhär resan, skolan, boendet, allt.
elen ingår väl fan? det är väl klart att elräkningarna är högre när det
bor andra folk i huset. gah. 





våra nyfunna gaykompisar hihi!



2 kommentarer:

  1. Alltså hon verkar lite lustig. Smygfota henne, jag vill se.
    soet gay till höger btw

    SvaraRadera
  2. knäpp tant du bor hos. flytta hem till mig istället

    SvaraRadera