söndag 29 april 2012

99

tjenamoss
igår var superkul! jättespontant och bra. förfest hos johan sen till helsingkrona helt nytt aldrig vart där så det var kul. inget hookande för mig men blev raggad på av en brud som satt och klappade på mitt ben hela tiden. många minttu-shots också. när vi drog snodde jag ett jättejättestort kort (aså sånt kort i kortlekar) och gömde mig. och åt pommes. och jag och susanna blev skjutsade på en killes pakethållare en liten bit. för jag hade typ 10 min till min buss skulle gå & jag skulle aldrig hinna. sen stannade han och ba "jag vill inte skjutsa längre" så jag började springa och hittade en till kille på cykel som skjutsade mig ända till min buss så jag hann med den. ofta att man bara stannar för att en jobbig brud vill bli skjutsad? hahaha hade aldrig gjort det. men så lycklig jag blev. 



ikväll har jag varit hemma hos pernilla. var lite folk där & vi drack gott vin. mami & papi hämtade mig vid 12, vilket var alldeles lagom. så nu är jag i sängen & myser med "new girl", en rolig ny serie heheh. hey girl what cha doin, hey girl, where u goin who's that girl, who's that girl who's that girl, it's jessss
POOS!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar