tisdag 4 december 2012

171


då har man feber! var iofs värre igår. åkte till jobbet fast jag kände mig lite kass på morgonen, vilket slutade med att jag var så jävla illamående hela tiden så jag fick åka hem. fick sen typ 39 graders feber. är hemma idag också, mår fortfarande kass men måste verkligen plugga, jag har ju tenta på fredag. 


har inte skrivit så mycket de senaste dagarna, men min helg var jättefin. 
fredag var jag hemma med familjen, och lördag åkte jag till halmstad för 
att hälsa på alexander.  vi drack kaffe på ett supermysigt kafé för han 
kände någon som jobbade där, sen åkte vi och handlade mat som vi skulle 
laga på kvällen. Sen hjälpte han mig att plugga, gick verkligen in för det haha.
Sen åt vi och drack vin och kollade på REC3. rec1 och 2 är ju 
faktiskt bra men denna var helt sjukt dålig haha! 
vi spelade assasins creed mitt i natten och sen la vi oss. 
dagen efter körde vi ner till skåne. och där var massa snööö!! 



1 kommentar: