söndag 13 januari 2013

182

Skaffat mig iphone5 nu, eheh rätt kul.
Fredag: Efter jobb begav jag mig hem till anna och vi gjorde oss fina och drack vin.
vid halv12 sprang vi till tåget och hoppade av i malmö och gick till Babel,
träffaade massa bekanta ansikten och blev bjudna på dricka. Sen började
panda da panda spela och jävlar vad mycket folk det var. Har blåmärken
över hela kroppen :( men värt det ehe! de stängde tre, så vi gick och handlade
halloumiburgare och tog sedan tåget hem. somnade vid halv5 efter att ha
druckit vatten med resorb < 3
vaknade vid 1-tiden, ut på stan och åt pizza. sen drog jag himmåt.

hem och mysa i soffan, och vid 9 promenerade jag bort till alex så kollade vi film och
bestämde oss för att bli tillsammans. Så ja, fanny & alexander är tillsammans. Postade det precis på fb. tsssssssss <3


ps. tog förövrigt ut min piercing i läppen idag O.o 








1 kommentar: