måndag 20 januari 2014

284

Nu är det måndag igen. Har haft en jätterolig och mysig helg! I fredags åkte alex ner till skåne, så nu har jag ju lägenheten för mig själv i en hel vecka. Tjejerna i klassen kom hem till mig på kvällen, och sen gick vi ut och mötte upp några killar i klassen också. Mycket trevligt! På lördagen kom min familj upp hit, och vi åt lunch i stan och fikade här i lägenheten. Sen stannade Manda kvar över natten. Igår när jag skulle gå och lägga mig så insåg jag hur ovan jag var av att sova själv, låg och tänkte på alla ljud som hördes och att någon kunde bryta sig in och vad jag hade gjort då osv osv.. jisses. Sen när jag väl somnade drömde jag att någon bröt sig in. Inte så kul hehe. Vaknade vid ett på natten (hade bara sovit i en timme), så jag hade hunnit drömma allt det. Isch! Idag har jag varit i skolan, haft introduktion på den nya kursen, Politiken och media. Ikväll kommer kajsa hem till mig så ska vi laga gryta och dricka hennes finvin.
Lunchen vi åt med familjen, på Freddies ;) Fredrik ljungbergs restaurang alltså.

På kvällen lagade jag och Manda jättegod mat. mums!

min fina storasyster. tog ingen bild på mamma och pappa...

Jag och manda bakade tigerkaka på söndagen. invigde min nya elvisp!

två tjajor hemma hos mig i fredags

Åt en mycket god frukost idag, gjorde smoothie, de e gott. å kollade på revenge

konstig egobild

1 kommentar: