söndag 15 juni 2014

317

hej! söndag idag. igår hade vi en supermysig dag! jag gick upp kl8 och gjorde bananpannkakor och kollade på parcs & recreation hela morgonen. alex vaknade vid halv12 för han hade varit uppe hela natten och kollat hockey. lite senare åkte vi och handlade mat och vin, och var inne på blomsterlandet. vi handlade lite blommor till balkongen osv. känns som vi kan gå runt där i evigheter haha, så fint det är med växter! på kvällen åt vi jättegod mat och drack gott vin. vi spelade även sån 4 i rad-spel. (Y) sen satte vi upp en vimpel som jag fick av alex i födelsedagspresent (fick massa andra fina saker också), blev superfint! den är precis ovanför fönstret så lite svårt att fotta i motljus. nu ska jag få liv i min pojkvän så att vi kan äta frukost. haj!

såhär fint har vi det!

vår timjan blommar!!!

god mat å goottt vin

och detta är jag när jag skriver detta inlägget omg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar