tisdag 2 september 2014

330

PARIS

här kommer bilder från en vecka i paris med min familj

här är utsikten från vår fina lägenhet mitt i marais.

en dag gick vi till bastille där det var marknad. där handlade vi oliver & bröd och gick och satte oss i jardin des plantes.

fint väder på place des vosges.

fick bli en egobild också ju.

det regnade en del också... men vi var glada ändå!

här är jag & min fina storasyster.

jardin des tuileries en regnig dag efter att vi tänkt gå in på louvren, fast där var för lång kö...

jag & syster åkte till alésia för att träffa sara, som jag lärde känna när jag bodde i paris.

champs-elysées & trumfbågen.

vi åkte till metro grands boulevards där min skola låg. 

tog en sväng till området där jag bodde. nostalgiiiiiii

hej eiffeltornet!

canal saint-martin en dag. 

sista dagen åkte vi ut till versailles. så sjukt stort där är!

1 kommentar: