onsdag 11 december 2013

169

Hej! Nu är klockan 22.00 och jag är helt slut. Jag har en tenta på fredag och en tenta på lördag, så det blir väldigt mycket plugg. Just nu sitter jag och pluggar i soffan och alex sitter och pluggar till sin tenta som han ska ha på lördag vid skrivbordet. Det är iaf lite tur att våra tentor matchar lite i tiden, för man har inte direkt tid för annat när man tentapluggar. Men ja, som sagt har jag en tenta på lördagen också, en omtenta. Denna känns faktiskt bra nu, så jag vågar nog tro att jag klarar den. Men jag vågar inte säga så för då gör jag inte det. haha... På fredag har jag en samhällstenta om kunskapsfilosofi, politik och ekonomi bland annat. intressant va? Vet inte varför jag berättar om pluggandet, men det är ju inte så mycket mer som händer just nu.

Snart är det iallafall jul, och det ska bli så mysigt och skönt. Hem till familjen och träffa kompisar och så. Här kommer en länk på min jullista på spotify ;) den e bra den -> julis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar