lördag 14 december 2013

170


snodde denna från anna... 

Senaste
Låt du hörde: wrecking ball - miley cyrus ;)
Film du såg: Itinéraire bis hette den!
Mat du åt: kokt ägg å macka
Kram: fick en kramm av erik
Puss: min pojkvän heloo
Känslan: stress, trött, nära till gråt heh
Bråk: kan jag ej minnas
Resa: hmm.. hade en mysig helg med alex i varberg i somras, de räknar vi till att resa
Längtan: till när jag träffar min familj å har julmys
Dröm: minns ej
Personen du träffade: erik på vägen hem från tentan
Person du pratade i telefon med: alex
Personen du fick sms av: pappa
Gången du var utomhus: nyss ju, cykla hem från skolan. en lördag...
Gången hela din familj åt middag tillsammans: för två helger sen?
 

Antingen-eller-frågor
Storstad eller landet: lannet... eller paris
Hamburgare eller pizza: pizza tror jag
Kött eller fisk: båda e gott
Hund eller katt: mina kisemisar
Aftonbladet eller Expressen: aftonbladet läser jag ibland..
McDonalds eller MAX: svåårt..... båda e ju goa 
Vin eller Öl: vin!!
Charter- eller skidsemester: charter. har typ vart på 2 charter i mitt liv men ja.
Sverige eller Utlandet: jag gillar sverige, men klart det är kul att resa
Sport eller nyheter: nyheter
Hockey eller fotboll: fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: typ mittemellan. SOM ALEX :D
Sommar eller vinter: sommar
Fem saker du alltid har i ditt kylskåp? ägg! kaviar... smör, lök, grilladkycklingpålägg
Fyra saker du inte kan vara utan? min familj, pojkvän, vänner, musik
3 saker du inte kan äta?falukorv. falukorv. falukorv
Två saker som gör dig glad
: hade blivit överlycklig om jag klarar tentorna.
En sak du gör oftast flera gånger i veckan
: äter ägg till frukost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar