torsdag 1 oktober 2015

420

i helgen skulle jag, mamma och manda på något som jag fick i födelsedagspresent i somras.


sikka sötisar. först åt vi på pintxos i lund. 


rödbetsrisotto och pilgrimsmusslor


ankrilette nånting och torsk med blomkålspure


till efterrätt tog vi en chokladcheesecake med olivolja och flingsalt på toppen


mysiga lund


sen tog vi tåget till hyllie och malmö arena. vi skulle gå på i love musicals! 


det var sjukt bra och mäktigt. ibland fick man gåshud och tårar i ögonen. 


och såhär såg jag ut bannemaj!


riktig kvalitetstid


på söndagen åkte jag med elin till lund igen och åt på nya stäket. 
hon fyllde år dagen innan så jag gav henne lite presenter.


jag åt pappardelle med lammragu 


knäppis!


chokladmousse och limoncello till efterrätt hehehe


här är vi för 7-8 år sedan. du är bäst <3<3<3

1 kommentar: