fredag 16 oktober 2015

421

för några helger sedan var hela familjen i malmö. vi åt lunch på epicuré.


åt risotto med stekt röding, inte dållet


helgen efter åkte mammapappa till italien så jag åkte hem för att passa huset och katterna. elin kom och gjorde mig sällskap, vi åt tacos och kollade 50 shades of grey xDDD


i helgen var jag och alex på en romantisk tripp till falkenberg och bodde över på hotell. ganska fin utsikt!


sen stod vi och var snygga vid ätran (?)


ehmmm....


det var lite svårt att hitta lunchrestaurang i den lilla staden men tillslut gick det. sen hängde vi på hotellrummet.


klockan 8 hade vi bord på gustaf bratt. jag åt löjrom och det var chips på tallriken O.o


ångad gråsej, med jordärtskockspuré och musselskum bland annat


hihih, ljuset var kass så blev inte så bra bilder


delade på en efterrätt och tog varsin drink. min var så sur så det kryllade sig 


sen sov vi i en skön dubbelsäng och åkte ut till havet efter frukosten.


var en mysig helg med min älskling. på måndag åker han iväg från mig i 9 veckor :'''''( intalar mig själv att det kommer gå snabbt (Y) hehehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar