måndag 23 november 2015

428

en liten tillbakablick!!!!


elin var här mitt i veckan. vi gick på stan, åt scones på espressohouse & handlade med oss sushi hem. 


den var faktiskt god, förutom koriandern i rullarna... *pilla ut*. vi kollade på bachelor, paradise och någon film tror jag. 


förra helgen hade kajsa kalas


hihihih säger dom


eeee... sen cyklade jag hem vid 1 och kollade på gossip girl. vaknade vid 5 helt plötsligt i soffan :(


hej kök!


denna helgen åkte jag ner till skåneland, och sov över hos elin på fredagen. vi gjorde ansiktsmask av nån konstig honung och gurkmeja. jävligt suspekt. och åt tacos och drack vin! dagen efter hämtade mamma och pappa mig, sen körde vi ända bort till simrishamn. åt lunch på börjes skafferi.


sen gick vi och handlade fika i ösregnet. sen hade vi det mysigt hos manda hela eftermiddagen!


gosungar


så började det snöa också. då måste man skotta poolen.


pappa gjorde en snögubbe i smyg på söndagsmorgonen. snyyygg... en timme senare ramlade den ihop haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar