tisdag 1 juli 2014

319

I torsdags tog jag tåget ner till lund för att äta på italia med pappa, syster, farbror och kusiner. har inte träffat mina kusiner på några år så det var trevligt. sen åkte jag hem till mami och papi och var där till lördagen. då åkte jag mamma & syster till lund igen för att gå lite på stan och äta lunch. jag var och provade brillor för måste ha nya. sååå hittade ett par :D vi åt jättegod lunch inne på saluhallen på den fiskrestaurangen. Sen tog jag tåget upp till halmstad och på kvällen hängde jag med liv & drack drinkar. 

suupergo fisk, havskatt var de nog

tog en kaffe sen på patisseriet

min frukost idag, kokosplättar!!
här är mina brillor :D

4 kommentarer:

  1. Redigt snygga!! Vill åsså ha ;)))

    SvaraRadera
  2. Haha de e ju miiiina glasögon :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ??? vadå dina, exakt samma märke osv?

      Radera
    2. Jag vet ente va de e för märke men dom ser exakt lia dana ut haha

      Radera