måndag 14 juli 2014

320

hej juli
idag är det måndag och jag har precis varit ute och sprungit. svettttttt (Y) alex jobbar till 4 så min plan idag är att städa. hmmm kan berätta vad jag gjorde förra veckan. åkte ner till manda och så gick vi på stan. åt jättegod teriyakilax på koi och jag handlade en klänninggrej. sen på helgen jobbade alex delat pass, alltså att han hade 3 timmar ledigt mitt på dan. då möttes vi i stan och åt lunch på söderfamiljen och kollade lite i affärer. och drack köffe! har även hängt med kajsa nån dag och ätit jordgubbar. och adriana som berättade om hennes usa-resa. koooolt.

sen denna helgen som vaaar firade jag och alekss 1,5 år! WOW! vi åkte på loppistur ute på lannet och handlade en liten teburk typ och en tallrik! så nu börjar vår udda tallrikssamling. kommer nog ta lite tid... vi åt lunch på kafé rotundan och sen åkte vi även ut till stranden och badade fötterna lite. på kvällen åt vi middag på ett ställe som heter brasserie collioure och åt löjrom och anka. och drack drink. mmmm. och vin.

öööö ja till helgen ska jag ner till päronen för vi ska ha gäster där typ. och imorgon kommer mami och papi upp till halmstad! så ska vi umgås över dagen. det blir kul.

blev en del matbilder...

1 kommentar:

  1. har åsså funderat på uddatallrikar, det är så himla fint!!

    SvaraRadera