onsdag 30 juli 2014

322

hej! idag ska jag åka upp till halmstad, har varit i skåne nu sen fredag. saknar lägenheten & pojkvän. men ja så i fredags tog jag tåget ner med massa packning. på kvällen var jag med elin & ellen och åt kräftor och drack vin. sen drog jag och elin ut i malmÖ. kom hem vid4 tror jag. dagen efter var jag bakis och åkte direkt från elin till malmö där min familj var. vi åt lunch på Bistro royal, sen hämtade vi tårta på Hollandia, sen hem.  gjorde nock inget mer vettigt den dagen. 

söndag åkte vi till örenäs slott med famor, farfar och mormor och åt brunch där. jättefint å så. och i måndags åkte jag och syrran och badade i barsebäck. alltså den stranden är inte så fresh men det var jättevarmt i vattnet iaf. oooch igår (tisdag) fyllde min käraste mamma 50 år. dagen började med att jag och manda körde iväg för att handla bröd, blommor, choklad, annat gottit till mamma. så åt vi frukost, sen åkte vi över till köbenhavn och gick på stan. vi åt lunch på le pavé där vi åt smörrebrööö. jag fick gå på urban outfitters & topshop (som numera inte finns på nova, de suger). handlade en skjortgrej på urban outfitters. eeehhmmm ja tillslut blev klockan 5-6 och då åkte vi tillbaka till svärje och till lund där vi gick på restaurang. sen blev alla proppmätta så vi åkte hem och sov. slut!


bistro royal

örenäs slott yo

kph

m.e.a.t i lund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar